Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 11:10:02 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/00117 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Jõeranna küla, Aino // Antsu // Paope 
looduskaitseala 2 // Tiidu (Tiidu, Aino ja Antsu liitumiste tööprojekt) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: tegutsemine Avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27232734>  (menetlus nr: 
468228), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIA REINO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister